Spis rodzin Korczaka

Z Korczak Pro Memoria
A

Alabjew vel Alabjewicz, Alwis vel Alois.
B
Bagiński, Bakowiecki-Mokosiej, Balewicz vel Balkiewicz, Bałaban vel Bołaban, Banunyński vel Bannuński vel Banuński, Barsowski, Barszczowski, Barzi vel Barzy, Batkiewicz, Batkowski, Baturzycki, Bedleński, Bedlewicz, Bernaszowski vel Biernaszewski vel Biernaszowski, , Biarżanowski, Bielecki, Bieniewski, Biernacki vel Bernacki, , Biernawski, Bierżański vel Berżański, Bierżawski vel Bierzawski, Biliński, Bliziński vel Biliźnieński, Błeszczyński, Bobrzecki vel Bobrecki, Bohdanowicz, Bohowityn vel Bochowityn, Bolanowski, Boratyński vel Baratyński, Borszewski, Borszowski, Bortkiewicz, Bortnicki, Bortnowski vel Bartnowski, Bożydar, Branicki, Bratko, Brodzki, Bronowicki, Bucewicz, Budzyński, Bybelski vel Bibel vel Bibelski, Bybłowski.
C
Chańkowski, Chański, Chęciński, Chiszewski, Chłopicki, Choderowski, Chodorowicz, Chodorowski, Chodorski, Choiński, Chojny, Chołoniewski, Chołubicki, Choński, Chorbowski, Chotecki, Chryczewski, Chryszewski, Chulawski, Chyczewski, Chyszewski, Chyżewski, Czarnkowski, Czarowski, Czaryski, Czasza, Czaszkowski, Czerniawski, Czerniejewski, Czerniejowski, Czernieszewicz, Czerniowski, Czuma, Czumak, Czupa, Czuppa, Czuryłło, Czuryło.
D
Dachnowicz, Daszkiewicz, Dawidowski, Dąbkowski, Dąbrowski, Deben, Dejbel, Derbut, Derewiński, Dermnowski, Derszniak, Deubel, Dobraczewski, Dobraczyński, Doliński, Dombrowski, Dreling, Dremlik, Drewiński, Drochowski, Drogajewski, Drogojewski, Drohojewski, Drohojowski, Drojewski, Drożawski, Dryniewicz, Drzemlik, Drzewiński, Dunicki, Dusieński, Duszeński, Dworskowicz, Dworszowicz, Dyrmont, Dziechciejewicz, Dziechciejewski, Dziechciewski, Dziechejewski, Dziewolski.
E
Eleński, Engelhardt, Esman.
G
Gacki, Gadowski, Gajewski, Galęski, Gałecki, Gąsiewicz, Gliński, Gluziński, Głowacki, Gorajewski, Gorajski, Goralski, Gorczyński, Gornowski, Gorodecki, Góralski, Graniewski, Greczyna-Wojna, Gruszkowski, Gruszowski, Gruszwicki, Gruświcki, Grutwicki, Grządzielski, Gwoździecki.
H
Hacicki, Hajski, Hałuszyński, Hanicki, Hankowski, Hanusiewicz, Hańcki, Hański, Henko, Hermanowski, Hinek, Hinicz, Hlib, Hodorowski, Hołodyński, Hołoniewski, Hołowicki, Hołubicki, Horain, Horbaczewski, Horbanowski, Horbowski, Hordyński, Hornowski, Horodecki, Horodeński, Horodoski, Horodyjski, Horodyński, Horodyski, Horysławski, Hoszewski, Hościsławski, Hranicki, Hreczyna-Wojna, Hruszewski, Hruszowski, Hruszwicki, Hryncewicz, Hubicki, Hynek, Hyńko.
I
lcewicz, Ilinicz, Iliński, Iliwicz, Ilkiewicz, Illicz, Illinicz, Illukiewicz, Iwonia, Iwoński.
J
Jagodowski, Jagusiński, Jagużyński, Jakowiecki, Jakubiński, Jankiewicz, Jarkowski, Jarmoliński, Jarmołowicz, Jaskołowski, Jaskółowski, Jasman, Jaślikowski, Jeleniewski, Jenkiewicz, Jesman, Jeśman, Jewłaszko, Jewłaszkowicz, Jucewicz, Junkiewicz, Junkowicz, Juńkiewicz, Jusewicz, Jussewicz, Juszkiewicz.
K

Kadłubiński, Kadłubiski, Kamota, Karaczewski, Karaffa-Korbut, Karalewicz-Juncewicz, Katarski, Kazimierski, Kazimirski, Klimkowski, Klukowicz, Klukowski, Kołmowski, Komar, Komarowski, Komorowski, Komota, Konarzewski, Koproski, Koprowski, Koraszewicz, Korbowski, Korbułtowski, Korbut, Korbutowicz, Korczak, Korczakowski, Korczmiński, Korczyński, Kosacz, Kostka, Kotarski, Kotowicz, Kozieradzki, Krasnodąbski, Krasnopolski, Kraśnicki, Krężelewski, Krężołowski, Krężyłowski, Krukienicki, Krukieński, Krukiewnicki, Krulski, Krupel, Krupello, Krupiński, Krupowicz, Krupski, Kruszel, Krynicki, Krzeczeński, Krzeczkowski, Krzeczowski, Krzywopis, Krzywopisz, Kukizowski, Kula, Kuryłowicz, Kutyski, Kwaszewicz.

L
Lachodowski, Lahodowski, Langowski, Latyczyński, Ledeński, Leszczyński, Liniewski, Lipski, Luskowski, Luszkowski, Lutowieński.
Ł
Łachodowski, Ładomicki, Łagodowicz, Łahodowicz, Łahodowski, Łaniewski, Łapinkiewicz, Ławrynowicz, Łęgowski, Łodziata, Łohodowicz, Łojowicz, Łoniewski, Łowiejko, Łubkowski, Łuczkiewicz, Łukszyński, Łuszczewski, Łuszczkowski, Łuszczyński, Łuszkowski, Łużkowski, Łyszczyński.
M
Machalewski, Machalski, Maczulski, Malczewski, Malczycki, Manugiewicz, Manuwir, Melechowicz, Meleszkiewicz, Meleszko, Meleszkowicz, Menicz, Michael, Michalewicz, Michalewski, Michalski, Michałowski , Miedzielski, Mielechowski, Mieleszko, Mienicz, Mikulec, Mikulicki, Miłaniewski, Miszka, Miszkiewicz, Mitarski, Mleczko, Moczulski, Moczylski, Mogielnicki, Mogilnicki, Mogolnicki, Morochowski, Morokowski, Mroczkowski, Muchalski, Myszczyc, Myszka, Myśko.
N
Narmont, Narmunt, Newelski, Niegardowski, Niwicki.
O
Oladowski, Oładowski, Oratowski, Orbowski, Orczysławski, Ornowski, Orwicz, Orzeszko, Orzewski, Ostrowski, Ostróg, Oszczysławski, Oszmieniec, Ościsławski.
P
Pachniowski, Parwaniecki, Pawłowicz, Pełczycki, Perwaniecki, Piśnicki, Pletenicki, Pletnicki, Płoskoński, Podgolia, Podgrodziedzki, Podhorodeński, Podhorodyński, Podobiedow, Podolecki, Podwerbecki, Podwerbski, Porcianko, Porcyanko, Portanty, Porwaniecki, Prochnicki, Prokop, Prokopowicz, Próchnicki, Pruchnicki, Przedzielnicki, Przyłubski, Przyłupski, Pyszyński.
R
Rezanowicz, Rocimirski, Rokitnicki, Rossakiewicz, Rozborski, Rymkiewicz, Ryncza, Rynek, Rynka, Rynkowski, Ryński.
S
Saczko, Sadłocha, Salamonowicz, Salomoński, Saładykowski, Sałmiński, Sałomuński, Sampławski, Saparowski, Saporowski, Saszko, Sąd, Sąplewski, Sąpławski, Seleniewicz, Serebczyński, Serebryski, Sidecki, Sieleniewicz, Sielenko, Sielicki, Sienkiewicz, Siennowski, Siladkowski, Silicz, Silnicki, Siwiński, Skabłoński, Skoruta, Skurat, Skuratowicz, Skurewicz, Sławski, Smietanka, Smiotanka, Smokowski, Smykowski, Sobański, Sołomiecki, Sołomuński, Sołtan, Sond, Sosnowski, Sowa, Sozański, Staniewski, Stawski, Steckowicz, Strasz, Strus, Strusiewicz, Struszkiewicz, Struś, Sukmanowski, Sułkowski, Sułtan, Suszcz, Sutkowski, Sutyski, Swarzyczewski, Swidło, Synkowski, Szaczko, Szakłakowski, Szampławski, Szawłowski, Szczaska, Szeptycki, Szerebiński, Szkopowski, Szloczkowski, Szołomski, Szukajło, Szumbarski, Szumiański, Szumlański, Szumkowski, Szuszniański.
Ś
Ścisłowski, Śledziewski, Śledziński, Ślizień, Śmietanka, Śmietonka, Śmiotanka , Śmiotanko, Świdłowski, Świeżyński, Świniuski.
T
Tamanowski, Tankowski, Tańkowski, Tąkiel, Terechowicz, Ternowski, Tomanowicki, Tomanowski, Troszek, Truchanowski, Truchnowski, Truchowski, Tur, Turek, Tychonowicz, Tyśmieniecki.
U
Udzielski, Umiastowski, Urzejowski, Ussakowski.
W
Wankowski, Wańko, Warkowski, Wasiciński, Wasiczyński, Wasielkowski, Wasilkowski, Wasiutyński, Wasuczyński, Wasylkowski, Waszczyński, Wereszczyński, Wereszyłko, Wesołowski, Wessel, Widacki, Wielhorski, Wierzbowski, Wierzchołowski, Wierzchowski, Witaliszowski, Wojna, Wojnałowicz, Wojszwiłło, Wołk, Wołk-Łaniewski, Wołod, Wołodko, Wołodyjowski, Worona, Worotyński, Woszczowski, Wujachewicz, Wujakiewicz.
Z
Zaborowski, Zagorewski, Zagorowski, Zaharanko, Zahoranko, Zahorenko, Zahorowski, Zajęcznicki, Zajęczyński, Zakoszewski, Zaniewski, Zaranek, Zarański, Zawalski, Zborowski, Zegart, Ziełkowski, Ziokowski, Ziołkowski, Ziółkowski, Złotoliński, Zoratyński, Zorawiński.
Ż

Żabicki, Żelazko, Żoratyński, Żorawiński, Żorownicki, Żórawiński, Żórawnicki, Żurawiński, Żurowski.

Gniazda rodowe